AKCJA EDUKACJA - PORZĄDKUJEMY I NIE MARNUJEMY sponsored by BeRawKids!

Prowadzona przez Organizację:
UbraniaDoOddania.pl
Kampania CSR
Data zakończenia:
17.01.2022
Warszawa

Cześć! To, że tu zaglądasz świadczy o tym, że edukacja ekologiczna podopiecznych Twojej placówki nie jest Ci obojętna. I to super! Dołącz do wyzwania porządkowania i nie marnowania!

Edukacja ekologiczna znalazła się na pierwszym miejscu listy MENu. Bez edukacji ekologcznej nie będzie zmian. AKCJA EDUKACJA - PORZĄDKUJEMY I NIE MARNUJEMY sponsored by BeRawKids skierowana jest do przedstawicielek i przedstawicieli placówek edukacyjnych w całej Polsce i ich podopiecznych, którzy chcą stać się częścią edukacji ekologicznej w niespotykanej dotąd formie! 

 

Na czym polega Akcja? 

100 pierwszych placówek edukacyjnych, które zgłoszą się do udziału w Akcji, ma szansę wygrać fantastyczne nagrody, które nazwaliśmy „Dniem nie marnowania”. To właśnie Dzień nie marnowania w całości zorganizujemy i przeprowadzimy w trzech zwycięzkich placówkach!

Co się składa na Dzień nie marnowania?

  • bezpłatne warsztaty live cooking przeprowadzone w Twojej placówce przez Sylwię Majcher, podczas których Twoi podopieczni będą uczestniczyć w gotowaniu zdrowych i kreatywnych śniadaniówek i przekąsek - dostarczenie produktów jest po nasze stronie!
  • bezpłatne warsztaty z idei cyrkularności, które poprowadzi Zosia Zochniak, podczas których Twoi podopieczni dowiedzą się, że to czego nie potrzebują może ucieszyć kogoś innego, a podczas spotkania na żywo z „samotnych” skarpetek wykonamy „radosne” misiaki - skarpetki i inne potrzebne materiały są po naszej stronie! 🙂
  • ogromny zapas zdrowych przekąsek marki BeRAW KIDS dla podopiecznych Twojej placówki! 

 

Dlaczego do tej Akcji włączyła się marka BeRAW Kids?

Marka BeRAW Kids została stworzona z ogromnej troski o młode pokolenie oraz rodziców, którzy chcą dla swoich dzieci jak najlepiej. Misją marki BeRAW Kids jest zachęcenie dzieci do większej dawki ruchu i zdrowego jedzenia. Linia zdrowych przekąsek BeRAW Kids powstała, by wesprzeć rodziców w budowaniu pozytywnych nawyków żywieniowych u dzieci i zapewnić zdrową alternatywę dla popularnych, dosładzanych przekąsek.

„Przekąski stały się nieodłącznym elementem codziennego menu. Dzieci sięgają po nie coraz częściej, a rodzice nie mając wyboru, kupują te niezdrowe i ogromnie kaloryczne produkty. Tworząc BeRAW Kids, chcieliśmy dać im zdrowszy wybór.” – mówi dyrektor marketingu i R&D w Purella Superfoods Artur Gajewski.

Dla Ewy Chodakowskiej, ambasadorki marki BeRAW Kids, która od dekady skutecznie realizuje misję promocji zdrowego stylu życia, to również bardzo istotny temat. Jej zdaniem, poza tworzeniem alternatywnych produktów, wciąż potrzebna jest edukacja i szerzenie świadomości.

„Na przestrzeni ostatnich lat widzę ogromną różnicę w podejściu Polaków do aktywności fizycznej i zdrowej diety. To zmiana, która powinna za sobą pociągnąć kolejne. Liczba dzieci z nadwagą i otyłością w Polsce rośnie. To realne wyzwanie, z którym mierzą się rodzice, ale to dotyczy także nas wszystkich.  Otyłe dziecko, to z dużym prawdopodobieństwem otyły dorosły, który już na starcie dorosłego życia może mieć problemy zdrowotne. Zdajemy sobie także sprawę z tego, jakim wyzwaniem jest zachęcenie dzieci do zmiany przyzwyczajeń, do aktywności fizycznej i próbowania nowych, zdrowych smaków, dlatego opracowujemy szereg działań edukacyjnych i aktywizujących dzieci.”

Realizując powyższą misję, marka BeRAW Kids z wielką przyjemnością angażuje się w projekt edukacyjny AKCJA-EDUKACJA PORZĄDKUJEMY I NIEMARNUJEMY organizowany przez Ubrania do Oddania. Zdrowe przekąski BeRAW Kids, które trafią do wygranych placówek będą zdrową, pełną wartości odżywczych i pyszną nagrodą uzupełniającą dietę dzieci, które z wielkim zaangażowaniem porządkowały swoje szafy i przekazały kilogramy niepotrzebnych ubrań na rzecz akcji.

 

Ale to nie wszystko! 

Każda placówka, która zgłosi się do wzięcia udziału w akcji, otrzyma bezpłatnego      e-booka autorstwa Sylwii Majcher, w którym znajdzie pomysły i materiały pomocne do codziennego szerzenia idei nie marnowania w codziennym życiu wraz z pomysłami na ciekawe i kreatywne aktywności dla podopiecznych swojej placówki w 100% zgodne z ideą #zerowaste! 🙂


Jak wziąć udział w Akcji? 

W terminie 11.11.2021-17.11.2021 zgłoś swoją placówkę wysyłając zgłoszenie na adres edukacja@ubraniadooddania.pl - w mailu podaj dane adresowe Twojej placówki, Twoje dane kontaktowe oraz ilość podopiecznych uczęszczających do Twojej placówki - to wymóg konieczny! W odpowiedzi 100 pierwszych placówek, które prześlą kompletne zgłoszenie, otrzyma  e-maila z informacją o kwalifikacji i dalszymi krokami, które należy zrealizować, aby przystąpić do Akcji PORZĄDKUJEMY I NIE MARNUJEMY! 


Ile czasu potrwa Akcja i jakie są jej warunki? 

Akcja startuje 17.11.2021 i trwa do 17.01.2022. Zakwalifikowane placówki otrzymają potwierdzenie mailowe na wskazany adres wraz ze szczegółami Akcji PORZĄKUJEMY I NIE MARNUJEMY!

Które placówki otrzymają Dzień nie marnowania wraz z Nagodami Głównymi? 

Nagrody główne powędrują do trzech placówek, które zbiorą największą ilość kilogramów niepotrzebnych rzeczy w przeliczeniu na 1 podopiecznego! Od 17.11.2021 do 17.01.2022 porządkujcie swoje szafy i zgłaszajcie odbiory spakowanych kartonów z konta Twojej placówki w kampanii ubaraniadooddania.pl/edukacja. Suma wszystkich klilogramów zebranych na koncie Twojej placówki na dzień 17.01.2022 podzielona zostanie na ilość podopiecznych Twojej placówki, a te których wynik będzie najwyższy - otrzymają Dzień nie marnowania! 🙂 Dzięki temu nawet mały klubik z kilkoma podopiecznymi ma szansę wygrać! 🙂

Co możecie pakować w kartony? 

Wszystkie ubrania damskie, męskie i dziecięce, które są zgodne ze specyfikacją portalu UbraniaDoOddania.pl, a szczegółowo wymienione zostały w Regulaminie Akcji PORZĄDKUJEMY I NIE MARNUJEMY do którego link znajduje się TUTAJ

Jak zachęcić rodziców i opiekunów Twoich podopiecznych do włączenia się w Akcję PORZĄDKUJEMY I NIE MARNUJEMY? 

W odpowiedzi na maila zgłoszeniowego otrzymasz szczegóły jak włączyć się w Akcję i jak zachęcić innych, aby wsparli wynik kilogramów, które zbierze Twoja placówka. Możesz wykonać kreatywne plakaty, rozesłać informację do rodziców i opiekunów podopiecznych Twojej placówki, możesz połączyć fakt udziału w akcji ze zorganizowaniem wymianki (nie) potrzebnych rzeczy wśród swoich podopiecznych.

Bądźcie kreatywni!

Na porządki macie dwa miesiące, ale w międzyczasie wrócimy do Was z kilkoma konkursami - niespodziankami w ramach których do wygrania będą świetne nagrody dodatkowe! I już teraz zdradzimy, że kratywne plakaty będą miały dodatkową wartość 🙂

Regulamin akcji dostępny jest TUTAJ 

 

To co? Startujemy z porządkami? 🙂